Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van Fam Veenstra - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3 - Reisverslag uit Yosemite Valley, Verenigde Staten van Fam Veenstra - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Fam Veenstra

10 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Yosemite Valley

Hallo allemaal, we hebben niet iedere dag bereik , dus vandaag een verslagje van dag 2 en 3.
Na een lange vliegreis en vertraging door het missen van ons vliegtuig, zijn we aangekomen in het hotel in hartje SAN Francisco. Dmv de hop on, hop of bus hebben we de hele stad kunnen verkennen. Fishermans warf, China town , hippie wijk en met de bus over de Golden Gate brug en natuurlijk ook Lombard street, meest kronkelige straatje van de wereld.

Zaterdag konden we onze camper gaan halen, maar we waren niet de enigen dus...
Na inrichten en boodschappen doen eindelijk op pad naar onze eerste bestemming, een camping nabij Stockton. Op route richting Yosemite park, waar we de volgende dag naartoe willen.

Zondag, dag 3, zijn we mooi op tijd vertrokken naar Yosemite. Onderweg genieten we al van de mooie natuur en verschillende dorpen, de een onverzorgd de ander cowboyachtig. In de Yosemite leven ook nog cowboys. Onderweg maken we gemakkelijk contact met Amerikanen , de mensen zijn hier ontzettend vriendelijk.
In de Yosemite zien we reusachtige rotsen, geweldig mooi! Verder is daar niet zoveel over te vertellen. We vervolgen onze weg naar Mariposa, onze tweede overnachting. Prachtige camping in een mooi natuurgebied, rustig . Overdag is het trouwens verschrikkelijk warm, ik denk wel over de 40 graden, maar 's nachts koelt het lekker af.

Vandaag, maandag, gaan we naar het Sequoia park, waar we mega grote bomen gaan zien. Ik hoop bij het volgende verslagje wat foto's te kunnen sturen. Allemaal fijne dag en tot gauw!

• 10 Augustus 2015 - 19:47

Fam Veenstra :

Wat mool dat jullie het zo naar de zin hebben

• 10 Augustus 2015 - 21:51

Coby:

Dit klinkt allemaal heel indrukwekkend, ik hoop dat het gaat lukken met een foto! Liefs Coby