eerste dag, vertrek - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Fam Veenstra - WaarBenJij.nu eerste dag, vertrek - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Fam Veenstra - WaarBenJij.nu

eerste dag, vertrek

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Fam Veenstra

07 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Houston

Hallo allemaal,
vanochtend op tijd vertrokken voor onze reis naar Californië. Alles is voorspoedig verlopen, we waren mooi op tijd op Schiphol. Onze eerste vlucht gaat naar Houston vanwaar we doorreizen naar San Francisco. Omdat onze vlucht een uur later was dan gepland kwamen we ook later op Houston aan. Doordat de controles strenger zijn dan "vroeger", kostte het te veel tijd om op tijd op de volgende vlucht te boarden, dus gemist!!
Balen, maar we kregen direct een ander tijdstip aangewezen, drie uren later. Gelukkig kost ons dat niets extra's.
Tijdens het wachten schrijf ik dit reisverslag. Jullie liggen allemaal lekker te pitten en daar hebben wij nu ook heel veel zin in. Zodra wij in het hotel zijn zullen we een goede nacht gaan maken. En morgen de stad San Francisco verkennen, zin in!!

• 07 Augustus 2015 - 15:09

Coby:

Hallo!
    Jammer van de vertraging, maar super fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Is het hotel goed? Lekker geslapen in de USA? En nu lekker SAN Francisco verkennen, erg warm? Ik wacht verheugd jullie volgende verslag en misschien een foto af....
    Liefs Coby

• 08 Augustus 2015 - 17:12

Rob:

Hallo tante Coby,

San Francisco is geweldig, maar ik zal niet te veel verklappen voor het volgende verslag van moeder.