Dag 4 en dag 5 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Fam Veenstra - WaarBenJij.nu Dag 4 en dag 5 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Fam Veenstra - WaarBenJij.nu

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Fam Veenstra

12 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dag 4 en dag 5

Hier weer een verslagje van ons. Op dag drie bezoeken we het nationale park Grant Sequoia , het park met de reusachtige bomen. Bij binnenkomst zien we al een hele grote boom, hup op de foto.. Maar als we de echte mega grote bomen zien, dat is echt ongelofelijk. De grootste, the Sherman tree, is elf meter in doorsnee. Het is de dikste boom ter wereld. Dit is niet de hoogste, de hoogste is ong. 90 meter, niet te fotograferen!
We kunnen hier heerlijk wandelen en ondertussen onze ogen uitkijken, geweldig!
Vervolgens rijden we door naar Lake Isabella, Bakersfield, waar we een overnachting gepland hebben. Daar komen we laat aan, afstand niet goed ingeschat. Nu lekker slapen en de volgende dag, op naar Las Vegas!

Een hele mooie route on our way to Las Vegas. We komen langs cowboy dorpjes, langs verlaten "dorpjes en veel door de woestijn, waar we prachtige vergezichten zien.
En dan vanuit het niets doemt de grote stad Las Vegas op! Belachelijk grote bouwwerken, supermooi gemaakt met heel veel pracht en praal.
Snel op zoek naar onze campground, eten en dan Las Vegas onveilig maken, haha.
Op de strip is het ontzettend druk. Alleen al leuk al die mensen te zien.
We komen alle casino's binnen, maar geen enkel kroegje om een drankje te kopen. Overal moet je 21 jaar voor zijn. Toch is het raar dat we de casino's zo binnen kunnen lopen, maar wel leuk kijken naar al die gokkende mensen.

Straks gaan we proberen of we nog wat foto's kunnen laten zien.
Als ik dit schrijf is het hier negen uur in de ochtend, bij jullie zes uur namiddag. Bij ons begint de dag...

• 13 Augustus 2015 - 15:06

Coby:

Hallo Fam. Veenstra,

Super leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven! De foto's lukken helaas niet, maar dat ligt aan de site, grrrrrrr

Tot het volgende verslag, liefs Coby

• 14 Augustus 2015 - 10:14

Ingrid:

hey mensjes,

Super dat jullie het zo naar je zin hebben daar! En complimentjes voor de mooie verslagen.

groetjes van ons allen