Route 66 en Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Fam Veenstra - WaarBenJij.nu Route 66 en Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Fam Veenstra - WaarBenJij.nu

Route 66 en Los Angeles

Door: Ria

Blijf op de hoogte en volg Fam Veenstra

20 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hey hallo allemaal,

Na de Grand Canyon zijn we doorgereden en willen we een stukje route 66 gaan rijden.
Vanaf Seligman pakken we deze route op, dit is al een heel mooi authentiek cowboy stadje. Na een frisse duik in het zwembad besluiten we te gaan eten in het dorp, je wilt je toch ook een beetje een cowboy/girl voelen. Ontzettend gezellig!

De volgende morgen rijden we de route 66 via Oatman naar Needles, dat schijnt het mooiste stukje 66 te zijn. In Oatman stappen we uit, wel toeristisch maar zo kan je wel beleven hoe is vroeger is geweest. Het dorp is nog goed in tact. De ezels lopen vrij rond. Het is er ontzettend warm, 110 Fahrenheit , is ong. 43 graden. We hebben honger en dorst en gaan even wat versnaperen in een van de oude dorpscafé's.

Na Oatman rijden we via de Highway richting Los Angelos, waar we al dicht in de buurt komen. De volgende ochtend maken een tripje door Hollywood. Daarna gaan we naar de beach, en komen uit in Santa Monica, waar we heerlijk in de zee hebben gezwommen. Vervolgens hebben we een camping aan het strand gevonden, dat is heel gaaf. Pizza's besteld en lekker op het strand opgegeten, terwijl het vuur in de speciale vuurbakken heerlijk knettert. Wat een mooie ervaring.

De volgende dag staan we vroeg op, want we willen naar Universal Studio's . We staan mooi op tijd aan de kassa, zodat we de hele dag nog voor ons hebben. De dag is zeer geslaagd , mooi om te zien hoe films gemaakt worden. Vele sets konden we zien, en de attracties waren ook super.

Nu richting SAN Francisco, tot gauw!!!!!